Σελίδες ΕΙΚΟΝΕΣ

Το νέο απόκτημα της Υ.Π.Α

Το νέο απόκτημα της Υ.Π.Α

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

συμμετοχή στην 48ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ

Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην 48ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ, με το διεκδικητικό της πλαίσιο με τις παρακάτω στάσεις εργασίας :
Τρίτη 28/6/11 από ώρα 07:00 τοπική έως 12:00 τοπική και 18:00 τοπική έως 22:00 τοπική.
Τετάρτη 29/6/11 από ώρα 07:00 τοπική έως 12:00 τοπική και 18:00 τοπική έως 22:00 τοπική.

- Η ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ
- ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥΣ
- ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
- ΥΠΑ ΕΝΙΑΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΑ
- ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ


Επισημαίνεται ότι παρά την 1/2010 απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής του άρθρου 15 του ν. 1264/1982, απόφαση κατά της οποίας η ΟΣΥΠΑ έχει ήδη προσφύγει στον Άρειο Πάγο, στην προκηρυχθείσα απεργία εφαρμόζουμε το Ν.2224/1994 άρθρο 10 παρ. 1 με το οποίο καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1,2,4,5 και 6 του Ν.1915/1990 και ως εκ τούτου η ΟΣΥΠΑ, στα πλαίσια της λειτουργίας της ως δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης, με επίγνωση της ευθύνης της ως οργάνου και σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία και το Ν.1264/1982, κατά την διάρκεια της απεργίας θα παρέχει το παρακάτω έργο και θα εξυπηρετεί τις παρακάτω πτήσεις:
Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας.
Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών, που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις.
Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις.
Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί.
Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την
ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων.
Η σχετική αγγελία (ΝΟΤΑΜ) θα πρέπει να είναι σαφής και απαγορευτική για α/φη που δεν εμπίπτουν στα παραπάνω και προς αποφυγή προβλημάτων που
θα ανακύψουν στις υπηρεσίες εδάφους και λειτουργίας του αεροδρομίου, για τη διασφάλιση των οποίων και σύμφωνα με τα παραπάνω είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η ΥΠΑ.
Ως προς την πυρασφάλεια αεροδρομίων έχοντας υπόψη την υπουργική απόφαση ΥΠΑ/ΓΔΑΜ/10719/51/12-3-01 επισημαίνουμε ότι:
«Κανένα α/φος δεν θα απογειώνεται ή προσγειώνεται στα Κρατικά Πολιτικά αεροδρόμια, αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενους υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης», ως εκ τούτου : «Πυρασφάλεια θα παρέχεται μόνο για τις πτήσεις που προβλέπονται ότι θα εξυπηρετούνται από το προσωπικό ασφαλείας».
Επισημαίνουμε ότι αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της ΥΠΑ να μην επιτρέπει σε τρίτους (π.χ. προσωπικό αεροπορικών εταιρειών, προσωπικό ΥΠΑ που δεν απεργεί και δεν ανήκει στην ΟΣΥΠΑ κλπ.) να εμπλέκονται σε αντικείμενο έργου που αποτελεί αρμοδιότητα του προσωπικού που απεργεί. Οι δε επικίνδυνες καταστάσεις που θα δημιουργηθούν, σαν συνέπειες της εμπλοκής αυτής, θα βαρύνουν αποκλειστικά την Διοίκηση της ΥΠΑ και όχι βέβαια το προσωπικό ασφαλείας.
Προς τούτο, θα πρέπει η ΥΠΑ να ενημερώσει εγγράφως όλους τους εμπλεκόμενους για το θέμα αυτό, η δε παράληψη αυτή θα βαρύνει την Διοίκηση της ΥΠΑ με την ανάλογη ευθύνη.
Το προσωπικό ασφαλείας βάσει του άρθρου 21 του Ν.1264/1982 θα οριστεί από τα πρωτοβάθμια σωματεία – μέλη της ΟΣΥΠΑ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Η συμμετοχή στις στάσεις εργασίας πρέπει να είναι καθολική, ώστε να δώσουμε ένα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση για την αδιαπραγμάτευτη θέση μας για μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΑ ΕΝΙΑΙΑ και ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ με ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, για την εξυπηρέτηση και ασφαλή μεταφορά των πολιτών, για μία Υπηρεσία που επιτελεί εθνικό και κοινωνικό έργο και ο ρόλος της είναι καθοριστικός για την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας.
Οι εργαζόμενοι είναι οι μόνοι που δεν φταίνε για την κρίση και δεν προτιθέμεθα να την πληρώσουμε εμείς. Εξάλλου αυτή η Διεθνής οικονομική κρίση σήμερα, είναι η καλύτερη απάντηση στους υπέρμαχους του ξεπουλήματος, ότι η «θεοποίηση» του ιδιωτικού τομέα οδηγεί σε ανεξέλεγκτα, από την συντεταγμένη πολιτεία, μονοπάτια, που όχι μόνο δεν προάγουν την ανάπτυξη, αλλά την χρησιμοποιούν σαν άλλοθι στην εξυπηρέτηση των στενά δικών τους συμφερόντων, έξω και μακριά από τα πλαίσια της υγιούς οικονομίας και της επιχειρηματικότητας.