Σελίδες ΕΙΚΟΝΕΣ

Το νέο απόκτημα της Υ.Π.Α

Το νέο απόκτημα της Υ.Π.Α

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΣΥΠΑ

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ      
Το έργο του ξεπουλήματος της περιουσίας του ελληνικού λαού έφτασε και στα ελληνικά αεροδρόμια. Η εταιρεία συμβούλων, που όρισε η κυβέρνηση, άρχισε τις «βόλτες» στα ελληνικά αεροδρόμια, καταγράφοντας την προς πώληση περιουσία, όχι του εντολέα της, όπως θα έπρεπε, αλλά των ελλήνων φορολογούμενων. Δυστυχώς οι εκτελεστές της αποτυχημένες συνταγής της «τρόικα», στη προσπάθειά τους να γίνουν αρεστοί και να «σώσουν» την Ελλάδα αλλά όχι τους Έλληνες, παραβλέπουν ότι ο τουρισμός είναι η μοναδική βαριά βιομηχανία τις χώρας και προετοιμάζονται να ξεπουλήσουν τα ελληνικά κρατικά αεροδρόμια, το κυριότερο μοχλό ανάπτυξης του τουρισμού, στα ξένα συμφέροντα, παραχωρώντας ουσιαστικά εθνική κυριαρχία. Οι
αυτοαποκαλούμενοι σωτήρες μας, ξεχνούν ότι :
-σε μια νησιωτική χώρα σαν την Ελλάδα, όπου το 80%-85% της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικά, είναι αυταπόδεικτα καθοριστικός ο ρόλος των κρατικών αεροδρομίων στην ανάπτυξη του τουρισμού και της εθνικής οικονομίας.
-η γεωπολιτική θέση της χώρας και οι καταιγιστικές εξελίξεις στα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο, υπογραμμίζουν τον σημαντικό ρόλο των κρατικών αεροδρομίων στα θέματα εθνικής άμυνας και στρατηγικής.
-η έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο, που διακαώς εποφθαλμιά η Τουρκία, στηρίζεται άμεσα στα αεροδρόμια του αρχιπελάγους
-ένα καθαρά εποχικό αεροδρόμιο, όπως το σύνολο των υπαρχόντων, ένα αεροδρόμιο που ουσιαστικά λειτουργεί πλήρως μόνο την τουριστική περίοδο, δεν μπορεί να είναι κερδοφόρο, με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, και συγχρόνως ελκυστικό για τις ξένες αεροπορικές εταιρείες, γιατί αναγκαστικά θα είναι ακριβό (βλέπε Σπάτα)
-ουδένα ιδιωτικό αεροδρόμιο μπορεί να λειτουργεί μόνο και μόνο για την κάλυψη κοινωνικών αναγκών, όπως γίνεται σε όλα τα μικρά α/δ σήμερα, δηλαδή για να εξυπηρετηθούν πτήσεις, που μεταφέρουν «δυο φαντάρους, τρεις πολίτες και εφημερίδες», όπως για παράδειγμα στο Καστελόριζο
-ουδείς ιδιώτης θα «ανοίξει» το αεροδρόμιό του για αεροδιακομιδή ασθενούς ή για έρευνα και διάσωση, χωρίς κέρδος
-ουδένα ιδιωτικό αεροδρόμιο θα κρατήσει χαμηλά τα τέλη χρήσης, με στόχο να αυξηθεί η τουριστική κίνηση προς όφελος του κοινωνικού συνόλου και της τουριστικής πολιτικής της χώρας
Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα καταδεικνύουν την ιδιαιτερότητα των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, ιδιαιτερότητα που όχι μόνο δεν μπορούν να καταλάβουν οι «τροικανοί», αλλά δυστυχώς και όσοι θα έπρεπε να εκπροσωπούν τα συμφέροντα των ελλήνων πολιτών, ουδεμία προσπάθεια κάνουν να τους το εξηγήσουν.
Η ΟΣΥΠΑ καταγγέλλει το «στημένο παιχνίδι», δηλώνει δε ότι θα παλέψει με όλες τις δυνάμεις της, να ενημερώσει τις τοπικές κοινωνίες και φορείς για τις καταστροφικές συνέπειες του ξεπουλήματος, με σειρά προγραμματισμένων επισκέψεων και συνεντεύξεων, σε όσο το δυνατόν περισσότερα αεροδρόμια. Η δε εταιρεία συμβούλων ας ανατρέξει στα εγχειρίδια αεροναυτικών πληροφοριών ή οπουδήποτε αλλού για τις πληροφορίες που θέλει και να σταματήσει να ζητά από τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ βοήθεια για το στήσιμο της αγχόνης, που θα απαγχονίσει όχι μόνο αυτούς αλλά και τον ελληνικό τουρισμό.
Τελικά αναρωτιόμαστε ποιες ευρωπαϊκές ή μη χώρες και ποια συμφέροντα εξυπηρετεί η απαξίωση των ελληνικών τουριστικών προορισμών και αεροδρομίων, σίγουρα βέβαια όχι την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Καλούμε τους εργαζόμενους να γυρίσουν τη πλάτη στους «μεσίτες»-συμβούλους και αντί άλλης βοήθειας, να τους δίνουν το Δελτίο Τύπου αυτό.